Forum Forum i RPG Król Szamanów
Witajcie Shamani!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Klasy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum i RPG Król Szamanów Strona Główna -> Początki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kajtek
Moderator



Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Wto 15:45, 26 Cze 2007    Temat postu: Klasy

Jeśli masz pomysł na klase to ją tu wrzuć.
Zaczne:

Nazwa klasy:Mistrz miecza
Opis klasy:Mistrzowie miecza to zwykli rycerze,którzy dostali tytuł od samego króla.Są oni szybcy,zwinni i władają mieczem niesamowicie.Potrafią zadać ponad 150 uderzeń mieczem na minutę!
Dodatki(zyskujesz wybierając klase):
Umiejętności:
-Mistrzowskie władanie mieczem
-Bardzo dobry unik
Cechy:
+5 siła
+3 zwinność
+3 szybkość
Wyjątki(czyli np.niziołek nie może zostać daną klasą):
Nie mogą zostać nstępujące rasy:
niziołek
krasnolud
wszyscy nieumarli(kościotrupy,wampiry,ghule,zombie)
Premie do broni:
-Długi miecz +5
-Krótki miecz +4
-Pałasz +3
-Szabla +3
-Płonący miecz +5
-Miecz olbrzyma +4
-Miecz strażnika +3
-Miecz kamienny +2
-Miecz wojenny +3
-Piekielny miecz +2
-Anielski miecz +2
-Miecz belholdera +3


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yao
Administrator



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Czw 13:31, 28 Cze 2007    Temat postu:

Taką klasę chce zrobić do ED:
Nazwa klasy: Bibilofil
Opis klasy:Bibliofile to osoby zajmujące się ocenianiem starożytnych ksiąg,i ich interpretowaniem...
Umiejętności:
-Czytanie i Pisanie
-Przepisywanie Ksiąg
-Tajemna wiedza o księgach
Cchy:
+4 do int.
+5 do mąd.
Ograniczenia rasowe:
tylko ludzie

fajna klasa Kajtek ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kajtek
Moderator



Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Czw 14:27, 28 Cze 2007    Temat postu:

Dzięki.Daj mi przez gg wzór jak wygląda opis klas w ED i zrobie kilka.
A tym czasem mam nową klase:(cały tekts pogrubiam bo słabo widać.Można zmienić czcionkę?)
Nazwa:Lodowy jeździec
Opis:Lodowi jeźdcy to klasa w sam raz dla osób lubiących podróże jak i czary.Ta klasa jest połączeniem magii lodu i jeździectwa.
Dodatki:
Umiejętności:
+wyśmienite jeździectwo
+wyższy stopień magii lodu
Cechy:
+3 szybkość
+2 inteligencja
+1 zręczność
Wybierając ta klase zyskujemy również niedźwiedzia polarnego!
Ograniczenia rasowe:
Nie mogą zostać następujące rasy:
wszyscy nieumarli(kościotrupy,wampiry,ghule,zombi)
Premie do broni:
-Długi oszczep +2
-Różdżka mrozu +3
-Śnieżki +4
-Sopel +3


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yao
Administrator



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Czw 15:10, 28 Cze 2007    Temat postu:

Fechmistrz

Pierwszy Krąg
Talenty:
broń biała
manewr
prowokacja
rytuał karmiczny
unik
zachowanie równowagi

Drugi Krąg
Talenty:
Broń Miotana
Riposta
Wytrzymałość

Trzeci Krąg
Talenty:
Broń Strzelecka
Zawadiacki Śmiech

Czwarty Krąg
Karma: Fechmistrz może wykorzystywać punkty karmy do działań wymagających samej Zręczności
Talenty:
Tkanie Wątków (Fechmistrz)
Uniknięcie pułapki

Piąty Krąg
karma:Fehmistrz może użyć karmy do zwiększenia obrażeń zadanych przy ataku mieczem
Talenty:
Druga Broń
Uwodzicielski Uśmiech

Szósty Krąg
Obrona Społeczna: Obrona Społeczna Fechmistrza zwiększa się o 1.
Talenty:
rozbrojenie
znajomość języka

Siódmy Krąg
Obrona Społeczna: Obrona Społeczna Fechmistrza zwiększa się o 1
Talenty:
Drugi Atak
Zimna Krew

Ósmy Krąg
Karma: Fechmistrz może wykorzystać punkty karmy do działań wymagających samej Siły Woli
talenty:
przewidywanie ciosu
zagadanie

PS. W następnym poście napisz przykład klasy Fechmistrza

EDIT:
Fechmistrz

Przykład---> Fechmistrz T'skrang

Cechy:
Zręczność (19):8/2k6
Siła Fizyczna (15):6/k10
Żywotność (14):6/k10
Percepcja (12):5/k8
Siła Woli (11):5/k8
Charyzma (14):6/k10

Talenty
Broń Biała (3):11/k10+k8
Manewr (1):9/k8+k6
Prowokacja (1):7/k12
Rytuał Karmiczny (1)
Unik (1):9/k8+k6
Zachowanie Równowagi (1):7/k12

Szybkość
Pełna:90
W walce:45

Umiejętności
Artystyczna/rycie run (1):7/k12
Wiedza/wiedza o t'skrangach (1):6/k10
Wiedza/znajomość starożytnych broni (1):6/k10

Inicjatywa
kostki:k10

Walka
Obrona Fizyczna:10
Obrona Magiczna:7
Obrona Społeczna:8
Pancerz Fizyczny:8
Pancerz Duchowy:1

Karma

kostki:k6
punkty:5

Obrażenia
Próg Życia:36
Próg Ran:10
Próg przytomności: 28
Testy zdrowienia:3 dziennie

Ekwipunek
2 miedziaki
2 sztuki srebra
Miecz
Narzędzia drzeworytnicze
Narzędzia rzeźbiarskie
Podróżne racje żywnościowe-tygodniowy zapas
Sztylet
Tarcza piechoty
Ubranie podróżne
Zbroja skórzana utwardzana
Zestaw podróżny


Uwagi:T'skrang ma rasową zdolność atak ogonem (stopień obrażeń=stopień Siły Fizycznej+3)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum i RPG Król Szamanów Strona Główna -> Początki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin